Hoe we het doen!
Wij kunnen erg efficiënt werken doordat we onze informatie standaardiseren. Zo kunnen we onze kennis die we vergaard hebben makkelijk toepassen op onze klanten. Voor meer informatie over onze processen kun je hieronder van alles lezen.
Benieuwd naar een voorbeeld uit de praktijk? Kijk dan naar één van onze casussen!
De drie stappen!
Als datapartner helpen wij onze klanten op lange termijn met het creëren van een datagedreven dna. Zo beginnen wij altijd met een uitgebreide data strategiesessie om in kaart te brengen waar de organisatie nu staat en waar ze in de toekomst naar toe willen. Hierin komen aspecten naar voren zoals procesoptimalisatie en het creëren van inzichten.
Zodra er een klap is gegeven op het voorstel en de strategie gaan wij van start volgens een uitgedokterde planning om het bedrijf stapje-voor-stapje datagedreven te laten werken, ook wel een roadmap genoemd. Dit kan niet in één keer, dus gaat dit stapsgewijs in een logische volgorde zodat de desbetreffende afdelingen en daarmee de organisatie ruim de tijd heeft om haar eigen data te omarmen en te adopteren.
En als laatste, Team as a service. Hierin stellen wij het team samen dat nodig is voor de sprint. Daarover hieronder meer.
Team as a service!
Zo gaan we slim en efficiënt om met de kennis en kunde van onze specialisten en de bijkomende investering die je hebt als partner. Op deze manier hoef je zelf niet een volledig intern team in dienst te nemen, maar betaal je enkel voor de expertises die je per sprint gebruikt.
kick off en sprints!
Een sprint duur normaal gesproken vier weken. In deze vier weken doen wij ons werk voor jou. In de zomer en de winter duurt een sprint vaak zes weken vanwege vakanties. Elke sprint behandelen we een vraagstuk en lossen we deze op. Tijdens een sprint willen we voorkomen dat er onduidelijkheid is. Daarom krijgt iedere klant één duidelijk aanspreekpunt. Zo komt alle informatie en vragen goed over.
Techspread werkt software onafhankelijk!
Wij geloven erin dat onze klanten grip op hun eigen data moeten hebben en eigen softwareleveranciers moeten kunnen kiezen. Dit betekent dat klanten altijd zelf hun systemen en maatwerk software oplossingen (zoals een API koppeling) aanschaffen en beheren. Techspread faciliteert hiervoor de data strategie middels data maps en dataflows voor het slim inrichten van de datastromen. Met de toepassing van data intelligence middels strategische dataverwerking kunnen klanten van Techspread zo wendbaar en schaalbaar worden en blijven, handig toch?
Per data vraagstuk kijken wij welke softwarebehoefte er is. Indien er een bijvoorbeeld business intelligence (BI) tool of PIM systeem wenselijk is, dan schaft de klant deze zelf aan waarna zij Techspread veilig toegang geeft om als datapartner haar werk te doen.
Contact:
Techspread is gevestigd in Enschede, Twente, Netherlands.
Privacybeleid